Thursday, November 4, 2010

Surat Aduan Ke Mpkj



Rujkan saya : Mpkj/10/10/1 

Rujukan aduan : 0671/09/10 – (1)
Tarikh : 13 Okt 2010


Yang DiPertua
Majlis Perbandaran Kajang
Menara MPKj,
Jalan Cempaka Putih, 
Off Jalan Semenyih, 
43000 Kajang,
Selangor Darul Ehsan.

U P Tuan Hj. Arshad bin Hj. Salleh
Ketua Jabatan
Jabatan Perkhidmatan Perbandaran & Kesihatan
Melalui  (
aduan@mpkj.gov.my )


Aduan : Pemotongan Rumput Tidak Sempurna

Adalah saya dengan hormatnya merujuk kepada perkara diatas ingin dimaklumkan asas Aduan ialah Kualiti perkhidmatan. Walaubagaimapun saya pasti Mpkj khusus nya mempunyai sistem verifikasi serta semakan mutu Kerja atau laporan berkala dari JKKP atau apapun badan yang dilantik .
1. Saya yang kurang ariff ingin  memohon agar pihak Tuan dapat menerangkan akan prosidur kawalan Mutu Kerja tersebut agar dapat saya  menjalankan tindakan proaktif dan membina serta tidak mecacatkan Imej Mpkj amnya
2. Saya difahamkan penyerahan Jalan dan kawasan Umum diserah secara berperingkat oleh pemaju Saujana Impian , apabila aduan dibuat ke Pemaju , kebiasaaan nya pemaju menuding jari Mpkj Justru itu agak sukar sebagai penduduk mempastikan aduan dan laporan efektif dibuat
3. Walau bagaimana pun disini saya lampirkan beberapa gambar bagi maksud aduan yang saya ingin utarakan kerana melaui system e aduan sedia ada pejelasan secara foto tidak dapat diajukan
Adalah menjadi harapan saya sebagai warga Kajang perkhidmatan landskap yang di laksanakan oleh Mpkj mendapat kesan Value for Money nya
Sekian Terima Kaseh
Yang benar
Shaiful Ariffin
s.k.
1. YANG DIPERTUA  YBHG. DATO’ HASAN NAWAWI BIN ABD RAHMAN
Menara MPKj, Jalan Cempaka Putih,
Off Jalan Semenyih, 43000 Kajang,
Selangor Darul Ehsan
Melalui :  ydp@mpkj.gov.my

2. EN.MOHAMED YUSOFF BIN BACHEK
Lot 22516 Jalan Melur,
Kg. Sg. Ramal,
43000 Kajang,
Selangor Darul Ehsan

Email: yusoff@mpkj.gov.my

3. EN. ONG SENG PENG
24A, Jalan Raja Haroun, 43000
Kajang, Selangor Darul Ehsan.
Email : ongsengpeng@mpkj.gov.my

4 EN. NARAYANAN A/L PERUMAL
56, Jalan KR 4,
Taman Kajang Raya,
43000 Kajang, Selangor Darul Ehsan.

5. Ketua Jabatan
Jabatan Perkhidmatan Perbandaran & Kesihatan
Tingkat 4A, Menara MPKj,
Jalan Cempaka Putih, Off Jalan Semenyih,
43000 Kajang, Selangor Darul Ehsan.
Tuan Hj. Arshad bin Hj. Salleh
Email : arshad@mpkj.gov.my

6 YB Lee Kim Sen

Adun Kajang

Pusat Khidmat Rakyat DUN Kajang

39, Tingkat 1,
 Jalan Mendaling,
 43000 Kajang

Fax: 03-87370979


Photo Berkaitan













No comments:

Post a Comment